Hejsan Hoppsan och välkommen till min blogg =)

Hej allihopa som letat sig hit,
Jag är ingen hästtokig tjej och rosa har aldrig varit min färg precis,
ändå så gör jag en rosa blogg om my little pony-hästar. Varför?
Jo för när jag va yngre så samlade jag som en galning på dom och
har börjat sakna det ruset man fick av att bara titta på dom.

Jag blev tidigt medlem på auktionssidan Tradera, innan jag ens fyllt 18 år.
Mamma fick gå i god för mig och var snäll att låna ut sitt personnummer.

Har massvis av dessa färgglada leksakshästar och köpte dom långt
efter att jag slutat leka med dom. De ger mig helt enkelt ett inre
pirrande i hjärtat och ett leende på läpparna =D
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0